STILLING LEDIG:

LNS søker innkjøpssjef

LNS søker en leder som tar en aktiv rolle i prosjekter og leder våre innkjøpsprosesser.

Om stillingen

Arbeidsgiver: LNS AS

Stillingstittel: Innkjøpssjef

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Strandland, Andøy

Søknadsfrist: 13. mars

Send søknad her

Om arbeidsgiver

Leonhard Nilsen & Sønner AS (LNS) er en av Norges største entreprenører med aktiviteter både internasjonalt og i hele Norge. LNS’ kjernevirksomhet er tunneldriving, masseflytting og gruvedrift. Selskapet er en del av LNS-gruppen som består av 13 bedrifter, 750 ansatte og omsetter for over 2 milliarder kroner.

Les mer i vår bedriftsprofil eller LNS.no

Med utgangspunkt fra vårt hovedkontor skal du følge opp ulike prosjekter som LNS jobber på rundt om i landet.

Dette kan bli en spennende karrierereise sammen med en av Norges største entreprenører, med aktiviteter både internasjonalt og over hele Norge.

Hos LNS skal du få utvikle deg, og du vil oppleve at korte beslutningsveier vil gi deg rom og anledning til å designe selskapets fremtidige innkjøpsstrategi.

Arbeidsoppgaver

som innkjøpsleder hos LNS, skal du:

  • Delta i forbindelse med større anskaffelser
  • Sikre god kvalitet på innkjøp og avtaler i alle faser av prosjektene.
  • Støtte prosjektene med inngåelse og oppfølging av kontrakter med underentreprenører og andre aktører.
  • Heve kompetansen om innkjøp og innkjøpsprosessene i hele LNS
  • Sentral rolle i drift og vedlikehold av konsernets innkjøpssystemer, herunder oppfølging og analyser
  • Utvikle gode og effektive leverandører.
  • Sikre at innkjøp og anskaffelser skjer i tråd med lover og forskrifter

Kompetanse og erfaring

Hvilke kompetanser egenskaper har kandidaten vi søker?

  • Du er pålitelig, profesjonell, systematisk, analytisk, grundig og vant til å håndtere mye informasjon.
  • Du har en egen motor, og uredd for å drive frem prosesser som gjør LNS til et bedre selskap på innkjøp. Du har også en motor som bidragsyter på forbedringsprosesser generelt i selskapet.
  • Du er god på formidling og kompetansedeling på tvers av selskapet
  • Du er en relasjonsbygger som kan bygge, delta og utvikle et godt fag-team.
  • Du er en dyktig forhandler med god faglig og kommersiell forståelse.
  • Du har helst teknisk og/eller økonomisk utdanning og noen års erfaring fra bygg- og anleggsbransjen.
  • Du har kunnskap om bærekraft, ytre miljø og kontroll i forbindelse med forhandlinger, priser og kontrahering av underentreprenører.
Hør mer om LNS i vår podkast!

LNS er kjent for å være et selskap med lite byråkrati og korte beslutningslinjer.

Dette krever selvstendige medarbeidere som våger å ta avgjørelser.

Godt humør og en sporty innstilling er andre egenskaper som er viktig for å trives i LNS.

5 gode grunner til å jobbe i LNS

1. NORDNORSK HISTORIE: Vi er stolte av våre nordnorske røtter, lynne og kommunikasjonsform.

2. KORTE BESLUTNINGSLINJER: Et familieeid konsern med korte linjer. Alle kan bidra, og kan påvirke.

3. GODT HUMØR: Vi er som en familie og trives i lag. Det er ujålete, uhøytidelig og lov å ha det artig på jobb.

4. SPENNENDE OPPDRAG: Vår historie og kultur for utradisjonelt entreprenørskap gir tøffe prosjekter.

5. KONKURRANSEDYKTIG: LNS er et solid selskap og kan tilby gode betingelser for de rette kandidatene.

Du kan lese mer om oss på LNS.no.

Vi kan tilby

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Lønn etter avtale

  • Pensjons- og forsikringsordninger

  • Godt arbeidsmiljø

  • God mulighet for faglig utvikling

  • Videreutdanning


Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til

  • CFO Øyvind Ruud på telefon 415 50 485 eller e-post
  • faglig ansvarlig Kjartan Ridderseth i Heia Nord-Norge på 97006787 eller e-post

Søknadsfrist: 6. mars

Send søknad i vårt skjema her


Powered by Labrador CMS