STILLING LEDIG:

INTUNOR Bodø er i vekst og søker deg som er erfaren eller nyutdannet regnskapsfører

Mulighetene for karriereutvikling er mange i INTUNOR

Om stillingen

Arbeidsgiver: INTUNOR Group

Stillingstittel: Økonomikonsulent

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Bodø

Søknadsfrist: 30.09.2021

Send søknad her

Om arbeidsgiver

INTUNOR er et norskeid selskap spesialisert på automatisering av forretningsprosesser i SMB-segmentet. Siden oppstart i 2018 har INTUNOR vokst til å bli en ledende aktør innen tjenesteleveranse og produkter tilknyttet forretningsstøtte. Med nærmere 300 ansatte og virksomhet i 11 land leverer vi daglig et bredt utvalg av tjenester til våre ca. 2 500 kunder.

Vår aktivitet er direkte tilknyttet områdene Økonomi & Lønn, IT Consulting, Utvikling- og Software, Finans, HR, Rekruttering og Bemanning. INTUNOR har som målsetning og arbeider aktivt for å være våre kunders favorittpartner i deres digitale hverdag. Vårt mål er at våre kunder gjennom oss skal ha tilgang til integrerte tjenester som gjør dem rustet til å ta gode beslutninger for å føre sin virksomheten i riktig retning. Moderne teknologi gjør at våre økonomikonsulenter kan bruke mer av sin tid på å hjelpe våre kunder til å nå sine mål. Våre kundeorienterte konsulenter jobber hver dag for at kundene kan benytte mer av sin tid på utvikling av sin egen kjernevirksomhet.

Vi i INTUNOR-gruppen leter etter økonomikonsulenter som kan bekle ulike stillinger innen økonomi og regnskap ved vårt kontor i Bodø. Kontoret i Bodø er vårt kraftsenter i region Nord, består av 40 dyktige medarbeidere og holder til i moderne lokaler sentralt ved Bodø Storsenter.

Vi er i rask vekst og søker nå både etter erfarne og nyutdannede medarbeidere. Som økonomikonsulent i INTUNOR-gruppen vil du daglig arbeide med økonomi og regnskap på ulike nivå i fremtidsrettede systemer, og for den rette kandidaten vil det være gode utviklingsmuligheter i konsernet.

Har DU det vi leter etter?

Arbeidsoppgaver, erfaren søker:

  • Regnskap A-Å
  • Årsoppgjør
  • Oppdragsansvar
  • Kundebehandling
  • Rådgivning og prosesseffektivisering
  • Controlling

Arbeidsoppgaver, nyutdannet søker:

  • Bokføring, lønn og rapportering
  • Fakturering
  • Løpende kundekontakt

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Gode norskkunnskaper - både skriftlig og muntlig er en forutsetning
  • Erfaring fra regnskapsarbeid (gjerne byråerfaring), eller nyutdannet innen økonomi/regnskap
  • Høyere økonomisk utdannelse, minimum bachelornivå - lang erfaring kan kompensere for dette
  • Autorisasjon som regnskapsfører er fordelaktig, men ikke et krav

Ønskede egenskaper:

  • Du er forretningsorientert og imøtekommende
  • Du må kunne sette deg lett inn i nye oppgaver og systemer
  • Du er fleksibel og lojal
  • Du har evne og ønske om raskt å sette deg inn i kundens behov
  • Du liker høyt tempo og en varierende hverdag
  • Du er rå på samarbeid og kan bidra til at vi "lykkes sammen"

Er dette en stilling som passer godt for deg og dine kvalifikasjoner?

Send inn din søknad online via denne linken.

Søknader vurderes fortløpende

Har du spørsmål om stillingen?

Kontakt HR Manager Helene Dyb Aarøe, tlf 924 16 731 eller
Managing Partner | People Markus Kleven Skustad, tlf 928 53 817


Powered by Labrador CMS