STILLING LEDIG:

Elsker du Tromsø og vil være med på å forme et av Norges mest spennende reisemål?

Brenner du for bærekraft, innovasjon og digital utvikling? Liker du å få ting til å skje? Da er kanskje du vår nye markedssjef!

Om stillingen

Arbeidsgiver: Visit Tromsø-Region AS

Stillingstittel: Markedssjef

Stillingstype: Fast, heltid

Arbeidssted: Tromsø

Søknadsfrist: 8. august

Send SØKNAD

Om arbeidsgiver

Visit Tromsø-Region AS er Nord-Norges største destinasjonsselskap og en medlemsorganisasjon for besøks- og opplevelsesnæringen i regionen. Vi leverer vertskapstjenester på vegne av Tromsø kommune og står for driften av den offisielle turistinformasjon i Tromsø-regionen. Hos oss får du en hektisk, men spennende arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver.

Vi arbeider med å utvikle og sikre det helhetlige reisemålet og felleskapets langsiktige interesser, og har som formål å fremme en bærekraftig utvikling og drift (bærekraftig trippel verdiskaping) og lokale arbeidsplasser på reisemålet. Visit Tromsø-Region AS er en strategisk partner både for det offentlige og for opplevelsesnæringen, og løser management- og markedsføringsoppgaver som er forankret i felles mål knyttet til reisemålets behov og utviklingspotensial.

Visit Tromsø-Region AS søker etter et nytenkende og resultatorientert hode som ønsker å være med på å utvikle reisemålet Tromsø-regionen, med vekt på trippel verdiskaping (bærekraft), kvalitet, godt vertskap og ansvarlig markedsføring. Vi er for tiden midt i en omstillingsprosess og jobber for å sette vår nye selskapsstrategi ut i livet. Vår nye markedssjef spiller en viktig rolle i dette arbeidet, og vil være en tydelig bidragsyter til utviklingen av vertskapsrollen og fremtidens destinasjonsselskap. Du får ansvar for markedspåvirkning gjennom alle våre berøringspunkter mot sluttkunde, herunder alle våre digitale kanaler, samt den offisielle turistinformasjonen for Tromsø-regionen.

Du må ha en sterk gjennomføringsevne, og bli trigget av å oppnå resultater og de målene vi har satt for selskapet. Det er en forutsetning at du har god teknologiforståelse og digital kunnskap, og du bør helst se muligheter der andre ser utfordringer.

Det er en fordel om du har høyere utdanning innen markedsføring, kommunikasjon eller salg, men ikke et krav. Erfaring fra lignende stilling er også en fordel. Bakgrunn fra besøks- og opplevelsesnæringen er bra, men ingen forutsetning.

Arbeidsoppgaver

  • ·Selge og forvalte merkevaren Tromsø-regionen
  • Overordnet ansvar for markedsføring og utvikling av våre salgs- og kommunikasjonskanaler
  • Skape arbeidsflyt mellom digitale og fysiske salgs- og kommunikasjonskanaler
  • Budsjettansvar
  • Teamledelse

Du må

  • Være en tilstedeværende og synlig leder for teamet i markedsavdelingen og turistinformasjonen
  • like å bygge team og evne å se helhet
  • være digital og innovativ
  • være strategisk, men også ha sterk gjennomføringsevne
  • ha tanker om hvordan vi kan bruke gjesteinnsikt til å skape bedre kundeopplevelser
  • ha erfaring med digitale salgs- og kommunikasjonskanaler og god systemforståelse
  • ha ideer om hvordan vi kan ta vertskap til et nytt nivå
  • ha evner til å se muligheter der andre ser utfordringer
  • ha meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Skaperlyst
  • Selvgående
  • Lagspiller
  • Gjennomføringsevne
  • Trives i litt kaos

Vi tilbyr

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • Arbeidsplass midt i Tromsø sentrum
  • En hektisk, men morsom hverdag
  • Kort vei fra ide til gjennomføring
  • Lønn etter avtale

Vil du vite mer om stillingen, kontakt daglig leder Lone Helle på telefon 482 55 788. Kortfattet søknad og CV sendes innen søknadsfrist 8. august 2021.


Søknadsfrist er 8. august

Send SØKNAD


Powered by Labrador CMS